~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

czwartek, 7 listopada 2013

Czekoladowe ciasto z kremem mascarpone

To ciasto upiekłam kilka miesięcy temu i naprawdę jestem zdumiona, że jeszcze go nie powtórzyłam! Królowało na naszym wielkanocnym stole i zachwyciło naprawdę wszystkich! Wilgotne, aromatyczne, słodkie... po prostu wciągające! Niesamowite połączenie czekolady, jabłek, orzechów i masy kajmakowej, które po prostu trzeba wypróbować. Niedługo kolejne święta, może wreszcie będzie powtórka. :-)


Po przepis odsyłam do źródła:

2 komentarze:

  1. 41 year-old Administrative Assistant IV Rollin Monroe, hailing from Earlton enjoys watching movies like Aziz Ansari: Intimate Moments for a Sensual Evening and Painting. Took a trip to Su Nuraxi di Barumini and drives a Tacoma. sprawdz innych uzytkownikow

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo i zapraszam na kawę! :-)