~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

piątek, 8 czerwca 2012

Domowe cappuccino

Ten przepis obiegł już chyba cały kulinarny blogowy świat. Ja sama nie przepadam za słodką kawą (ba, od wielu lat nie słodzę kawy i herbaty!), ale lubię eksperymentować, poddałam się więc tej modzie i sporządziłam własne cappuccino. Własne, bo w nieco zmienionych proporcjach - które następnym razem i tak ulegną jeszcze modyfikacji, ponieważ to dla mnie było zdecydowanie za słodkie. Warte wypróbowania.


Składniki:
150 g mleka w proszku lub zabielacza do kawy
100 g cukru pudru
20 g gorzkiego kakao
20 g kawy rozpuszczalnej

Przygotowanie:
Wszystkie składniki dokładnie wymieszać. Jeśli kawa rozpuszczalna jest granulowana, można zmielić ją w młynku bądź blenderze. Całość dobrze rozetrzeć i pozbyć się grudek. Przechowywać w szczelnym pojemniku. Podawać według upodobań - ja do filiżanki wsypuję trzy płaskie łyżeczki cappuccino.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo i zapraszam na kawę! :-)