~ ZAWIESIŁAM SIĘ ~

niedziela, 23 lutego 2014

Sernikobrownies z truskawkami

To ciasto piekłam w ubiegłoroczne wakacje, ale dopiero teraz (dzięki mojemu mężowi - dziękuję!) udało się odkopać na dysku zapomniane zdjęcia. Doskonale pamiętam, na co wtedy miałam ochotę: coś słodkiego, ciężkiego, wilgotnego i słodkiego, ale ze świeżą, soczystą nutą. Wygooglowałam więc przepis na sernikobrownies z truskawkami. Może nieco za krótko je piekłam, a może to po prostu nie nasze smaki, ale nie udało nam się zjeść całego ciasta. Wszystko okazało się być za bardzo... za bardzo nie nasze. ;-) Zdjęcie wstawiam dla celu archiwizacji moich kulinarnych poczynań, bo powrotu do tego przepisu raczej nie przewiduję.


Po przepis odsyłam do źródła:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo i zapraszam na kawę! :-)